12.09.19, szerda

SMR, Primal Move

20mins amrap:
3-3l,r front squat @32kg
18 sorozat. Újabb két sorozatot emeltem, tartottam tőle, hogy a karom nem fogja bírni, de meglepetésre simán ment végig. Jó, ha egyre kevésbé kell küzdenem a bell clean-pozícióban tartásával.

5*(5-5)l,r low windmill @24kg
Továbbra is fárasztó törzsgyakorlat után még egyet csinálni. :)

10*(15sec rest / 15sec work):
viking push press @16kg
A pihenővel kezdtem, amiben fej felett tartottam a súlyt, hogy csipogásra azonnal tudjam lökni. A munkaszakasz végén váltás, és a pihenőben fej felett tartottam a másik kézzel is. Így a teljes öt perces gyakorlat alatt egyszer sem tettem le a bellt. Amúgy a szakaszokban tizenkettő ismétlésre törekedtem. Ez jobbal sikerült, ballal csak az elsőben, utána tizenegyek mentek.

SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat