Úszás, futás

Ma már 5:40-kor az uszodában voltam, és nem délután. :) Kezdődött a szokásos szerdai program. Úsztam 1000m-t, de most megbolondítottam egy kis szaunával. Kezdtem a kályha mellett, majd úsztam 500m-t, újra szauna, megint 500m, és levezetésként is egy kis melegedés. Így elviselhetőbb volt, és remélem, jövő héten még egy 500-as szakasz is belefér még. A két vízben töltött szakasz adatai:
1. 500m: 12min 34sec, átlag pulzus: 145, max pulzus: 159
2. 500m: 12min 12sec, átlag pulzus: 152, max pulzus: 164
Összesen egy órát voltam az uszodában, és elégettem 493Kcal-t.

Bementem a munkahelyre, átöltöztem futócuccba, és "kirohantam" a Kopaszi-gátra. Viszonylag hűvös idő fogadott, és fújt egy kis szél, de szerencsére az eső már elállt, mire elindultam. Háromszor öt perc gyorsabb iramú futás, két perces pihenőkkel, törte meg a monotonitást. Jól is esett. Összességében ez is egy óra volt.
Idő: 1h 0min 11sec, átlag pulzus: 154, max pulzus: 173, kalória: 752Kcal.

Délután tartottam egy magánórát, ott kettlebell is került a kezembe pár ismétlés erejéig, majd itthon volt:
5kör:
5 pullups, mellkas a rúdhoz
10 overhead squat @farúd
A guggolásokban volt két kézzel függőleges rúd fogás, terpesz állásban és zárt lábbal is, és kipróbáltam egy-egy pistolt is, de ahhoz még gyenge a vállmobilitásom, igen begörbült a hátam, és előre ment a rúd. Messze nem volt olyan jó, mint Jucié. Ezen dolgozom, hogy jobb legyen. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat