Húzódzkodások

Dan Gable - If it is important, do it every day. If it's not important, don't do it at all.


Kiváló mondat, igyekszem is mostanában ebben a szemléletben végezni az edzéseim, illetve gyakorlásaim. Ahogy Péternél az utóbbi egy hónapban, úgy nálam is nagyobb hangsúlyt kaptak a húzódzkodások. Csak a mennyiség más. :) Tavasszal volt hat hét, amikor minden hétköznap reggel ébredés után az ajtókeretbe rögzített rúdhoz mentem és húzódzkodtam. Unalmas lett volna minden nap felírni a blogra, így hát nem tettem. Nem az erősségem ez a gyakorlat, és ha fejlődni akarok benne, csinálni kell. Más út nem igazán van. :) A hatodik hét végére tíz ismétlés fölé került a taktikai húzódzkodás maximumom. Utána az volt a cél, hogy ezt megtartsam, illetve, minden egyes edzésen gyakoroljam. Másfél hete volt az a négy nap, ahol sikerült 250 pullups, ötös csoportokban. Ez szép csomag volt, meg is érezte a fogásom, alkarom. Igyekeztem mindig lassan leengedni magam. A továbbiakban is az a terv, hogy minden edzésen vagy a bemelegítésben, vagy főfeladatként, de szerepelni fog a húzódzkodás. Mostanában ilyen gyakorlattá kezd válni az overhead squat, azaz a fej felett tartott kézkezes rúddal végzett guggolás.

Vasárnap a triatlon után nem volt komoly izomlázam, de nem is kívántam a mozgást, így csak 10*5 pullups volt a napi adag. Hétfőn pihentem, 5 pullups és 10 overhead squat volt farúddal az ami mozgásnak nevezhető.

Ma a kettlebell órák előtt, majd a haladókkal gyakoroltam kicsit:
8 pullups
10 overhead squat @farúd
2*(1-1)l,r turkish get up @24kg
5-5l,r egykezes swing @32kg
(az ötödik snatch volt mindkét karral)
5-5l,r egykezes swing @24kg
10-10l,r egykezes swing @20kg
5-5l,r egykezes swing @16kg
5-5l,r egykezes swing @12kg
10 overhead squat @farúd
5-5l,r egylábas deadlift @48kg

30-30sec l,r fej feletti tartás @24kg
30sec hídtartás
30-30sec l,r clean tartás @24kg
30sec hídtartás
30-30sec l,r farmer tartás @24kg
30sec hídtartás
90-90sec l,r fej feletti, clean, farmer tartás fél percenként váltva a pozíciókat

Ricsi

Megjegyzések

Zsuzsa üzenete…
Gratula! :-)
A hat hét elején mennyit tudtál húzódzkodni?
Ricsi üzenete…
Köszi!
Négyet tudtam :), előző nyáron ment nyolc is, de utána nem gyakoroltam sokat. Most már úgy érzem, fixen menni fognak a nyolcas szériák is.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat