Utolsó időmérés

Persze csak egy kis időre pihentetjük ezeket, nem kell rögtön örülni a kedves áldozatoknak! ;-) Tegnap David Whitley, Master RKC gyakorlatsorát vettük elő, és mértük le. Sokunknak a részidőket is sikerült rögzíteni a négy különböző gyakorlatból álló feladat során, ami jó kis segítséget ad további statisztikák gyártására. :)

Adri:
25 double press @2*12kg - részidő: 1:21
50 burpee - részidő: 5:47
100 hindu squat - részidő: 9:57
200 kétkezes swing @16kg - vége: 17:27

Ricsi:
25 double press @2*24kg - részidő: 3:35
50 burpee - részidő: 7:36
100 hindu squat - részidő: 11:01
200 kétkezes swing @32kg - vége: 18:08

Adrinál végig, nekem pedig az első öt kivételével az összes többi nyomás push press volt. A hindu squat is most már tényleg hindu squat volt. Éreztem is a begörcsölő talpamon, hogy ez kicsit más, mint eddig. :) Mindenki legalább eggyel nagyobb súlyt használt a kétkezes swinghez, mint amivel a press-eket csinálta. Én is élvezhettem a bulldog jótékony hatását az alkarra. Ezért is örülök, hogy most először befértem 20 perc alá.

Utána még volt egy tíz perces blokk, ahol minden páratlan percben hídtartottunk, a páros percekben pedig öt fekvőtámaszvariációból csináltunk meg egy-egy verziót hasonló mennyiségben, mint kedden. 54 fekvőtámasz lett a vége, plusz nekem még 2*18 a következő órákról. Adrinak meg egy Navászana. :)

Ricsi

Megjegyzések

Rudaj üzenete…
Szeptemberbe mikor elkezdtem fájt mindenem. Ahogy belelendültem elmúlt az izomláz. Naivan azt hittem nem is lesz többé. De 3 edzés alatt most sikerül úgy leamortizálnod tesó, hogy én ilyen rosszul még nem voltam :D kezdve a sissy teszttel aztán 5 tabata 1 edzésen aztán most ez a csütörtöki mindennek véget vetett. Az életfunkcióim a nullán vannak :D Várom Adri edzéscsomagját :P
Arthur üzenete…
Igen, egyetértek áldozattársammal. Vissza akarjuk kapni Adri emberközpontú, élhető és élvezhető edzéseit. Nála a folyamatos de fenntartó fejlődésre épülő komplex erőgyakorlatok egyensúlyban állnak a szellemi és morális fejlesztési tervünkkel. Számomra csak az ő útja vezet el a megvilágosodásba.

ui.: Vasárnap csináltam otthon egy Tabata This-t (hoztam a csoport átlagot). És jól esett. Azt hiszem, Stockholm effektusom van.

tp.
Ricsi üzenete…
Na jóvan, ezeket most megjegyeztem, és elraktározom a következő 4 hetes ciklusomra! :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat