Futás

Tegnap újra futóiskoláztam a Kopaszi-gáton. Szép időnk volt. Mókás volt térdemeléssel, majd sarokemeléssel kocogni több részletben 6-700 métert. Összesen úgy 6.3km-t futottunk. Utána találkoztam az atlétikapályán Gergellyel és toltunk két feladatot:

1.
"Death by 10 meters Going Prone":
Hasonfekvésben kezdünk a földön. Az első percben felállunk, majd sprintelünk 10 métert, és lefekszünk újra. A második percben felállunk, futunk 10 métert, lefekszünk, felállunk, futunk 10 métert, végül lefekszünk. A harmadik percben háromszor ismételjük a felállunk, futunk 10 métert, lefekszünk sort. Addig folytatjuk, amíg már nem leszünk képesek teljesíteni az adott ismétlésszámot egy perc alatt. Mindig fekvésből kezdünk! Számoljuk hány percet sikerül teljesíteni, plusz az utolsó perc ismétléseit.

Gergely: 11 teljes kör
Ricsi: 10 kör, plusz 6 ismétlés

2.
3 kör időre:
30 kitörés előre
50 guggolás
25 homorítás

Gergely: 8min 16sec
Ricsi: 8min 24sec

Az első feladat nagyon tetszett, amíg el nem jutottam a hörgés részhez és alig maradt pihenő a percek végén. :) Füvön csináltuk, és a cipőmnek köszönhetően a lefekvés könnyen ment, egyszerűen csak kicsúsztattam a lábam, és hasra/oldalra estem. Az indulás már nehezebb volt, ott párszor az akaratom ellenére is kicsúszott a lábam. A hatodik perctől kezdve komolyodik a helyzet, addig jó bemelegítés. Viszont a nyolcadik körül már végem is lett, mint a botnak. :)
A második sor éppen a napi CrossFit WOD, és ha már ennyire eszköz nélküli lett, eléggé adta magát, hogy megcsináljuk. Sajnos nem egyszerre kezdtük, így nem tudtam versenyezni azért a pár másodpercért, ami különbség lett a végére közöttünk.
Kellemesen elfáradtam, és a pénteken lezúzott vádlimnak is segített a regenerálódásban. A hétvégén még alig tudtam járni a futópados sprintelés után, most szombaton meg már itt a Mátrabérc...

Ricsi

Megjegyzések

Gergely üzenete…
Még több ilyet! ;) -- 1,5 honap mulva ismeteljuk meg a felmerest!

-- és köszi Ricsi!
Juci SFG üzenete…
Ez szuper! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat