Futóiskola

Belépek a Polythlon Triatlon Klubba, és hétfőnként a Kopaszi-gáton fogok futóiskolázni. Nem árt, ha javítom a technikámat, és mint annyi mindent, ezt is az alapoknál kell kezdeni. :) Erősítő órát tartottak a futóedzés előtt, gondoltam kipróbálom. Az sem baj, ha néha akasztják a hóhért... :) Ezt csináltuk:

Bemelegítés: szokásos izületi átmozgatás
10 burpee
5*(20 push up / 10-15 sec) lett volna...
Amit fekvőtámasz néven csináltak, az egy kis tricepsz-pumpálás volt. Rendes fekvőből ennyi pihenővel nekem ennyi ment: 20-15-10-5-5.
2*50 felülés beakasztott lábbal, lassú hátra engedéssel
2*30sec függeszkedés a bordásfalon
2*(10-10)l,r lábujjhegyre állás
3*20 homorítás
10*(20sec "V"-ülés beakasztott lábbal / 10sec pihenő)
2*30sec függeszkedés a bordásfalon
3*(1min hídtartás / 30sec pihenő)
Minden gyakorlat után visszanyújtottuk az adott gyakorlatban részt vevő izmokat. Edzett vagyok, mint malac, csak a tricepszem nem bírta az elején a kevés pihenőt.

Futás: A BEAC-ról kifutottunk a Kopaszi-gátra (2.7km). Szerencsére elállt az eső, bár felkészültem lelkiekben. Ott volt jó pár sorozat futótechnikát javító gyakorlat 50m-es távon, meg hideg, metsző szél. Most öröm volt visszafutni (1.6km), pedig hasznos lesz ez a hétfői gyakorlás. Még egy kis nyújtás a végére és készen is lettünk. Mondjuk, én már az elején kész voltam, mert amatőr módon elszúrtam az ebéd idejét, az ivás idejét, és olyan felfújódott hassal érkeztem az edzésre, hogy szerencse, hogy nem mutattam meg, mit is ebédeltem...

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat