Öt Tabata

Tegnap este otthon edzettem. Pár húzódzkodás és kézállás után jött az öt Tabata egy perces szünetekkel, csak saját testsúlyos gyakorlatokkal. Most is felírtam az összes ismétlést. Célként a minimumra mentem, de érdekes volt összeadni az összes ismétlést is.

1. Tabata, térd a mellkashoz felugrás, minimum: 16 felugrás, totál: 128 felugrás
1min pihenő
2. Tabata, squat, minimum: 16 squat, totál: 128 squat
1min pihenő
3. Tabata, pull up, minimum: 3 pull up, totál: 29 pull up
1min pihenő
4. Tabata, push up, minimum: 6 press, totál: 58 push up
1 min pihenő
5. Tabata, sit up, minimum: 12 sit up, totál: 97 sit up

Tabata-minimum: 53, Tabata-totál: 440

Érdekes, hogy a totál totál megegyezik :), a minimum pedig eggyel nagyobb lett, mint a kettlebell-es gyakorlatsornál. Úgy látszik, jól sikerült belőnöm a terhelést.

Ricsi

Megjegyzések

simán úgy olvastam, hogy "öt tibeti".
:-)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás