Squash és edzésterv

Délelőtt Adrival squasholtunk egy jót. Legutóbb talán vmikor tavasszal játszottam utoljára, és már hiányzott. Rendszeresíteni fogjuk ezt a játékot. Kellemes kikapcsolódás, keresztedzés.
Apropó, edzés. A hétvégén végre megálmodtam, hogy mit szeretnék edzeni. :) Az elmúlt két hét amolyan semmilyen volt. Mozogtam egy kicsit, de nem erőltettem meg magam.
Most viszont terveztem egy rendszert magamnak. Remélem, sikerül is tartani...

Hétfő: VO2Max
Kedd: Perfecting the press! - Volume Session
Szerda: pihi
Csütörtök: Perfecting the press! - Heavy Session + VO2Max
Péntek: pihi
Szombat: VO2Max
Vasárnap: pihi (VO2Max)

Jópofának tűnik, csak itt jön még a képbe a squash igény, egy kis úszás, mozgolódás csoportos edzésen, TRX és esetleg a fekve nyomás. :) A fő váz mellé innen válogatok majd, és próbálok eleget pihenni. Reggelekre rendszeresítettem a reakció-mérést, rögzítem az eredményt, minden nap az elsőt, egy excel-fileba, és megnézem, hosszútávon mit fog mutatni. Nemsokára újra megyek teljes testösszetétel-vizsgálatra is, és ezt igyekszem hat-, nyolchetente megismételni.
Cél is van, az RKC II.

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Jó célkitűzés! És láttam, hogy kitetted a szolnoki honlapot. Köszönöm !
Ricsi üzenete…
Köszi!
Szívesen, tök jó lett a honlap! Feljebb is tettem a linkeket. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat