Az elmúlt hét

Kicsit összesűrűsödött a munka és a tanulás kényszere az elmúlt héten, így úgy esett, hogy nem könyveltem edzéseim. Most megpróbálom felidézni.

Hétfő:
Bár ezen a napon ünnepeltük RKC-vá válásunk első évfordulóját, nem edzéssel tettük emlékezetessé. :) A szombati felmérés még éreztette hatását, így csak megnéztem, hogy kb. hány szabályos fekvőtámaszra vagyok képes. 30-nál megálltam, de még ment volna pár darab. Szeretném a fekvőtámaszok végzését könnyeddé, stabillá tenni. Az erre az évre kijelölt célomhoz eddig nem sokkal jutottam közelebb. Ahhoz viszont, hogy azt elérjem, jól kéne nyomni a fekvőket. :)

Kedd:
Szinte csak fekvőtámaszokat csináltam, plusz az esti órákon a bemutató-gyakorlatokat.

Szerda:
Újabb konditermi nap. Előtte a fekvőket csináltam meg a munkahelyen. A teremben fekvenyomtam, bár rögtön éreztem, hogy a szombatit még nem pihentem ki. Azért felmentem 75kg-ig, és egyet belenyomtam. Majd jött a felhúzás. 5*95kg, majd 4*5*100kg volt a napi adag. Az alsó hátrészem rendesen bedurrant a végére. Több nyújtást kell rá alkalmaznom. Végül török felállást csináltam egykezes súlyzókkal, összesen ötöt-ötöt mindkét oldalra: 2*(1-1)l,r 25kg, 1-1l,r 35kg, végül újra 2*(1-1)l,r 25kg. A 35kg-ossal elég kemény volt. Szauna zárta a napot.

Csütörtök:
Vissza akartam rázódni az edzéstervembe, de a bal alkarom bejelzett. Nem tetszett neki a legutóbbi nagysúlyos török, illetve bent press, és most a clean&press létránál a 24-es nagyon nyomta az alkarom, így passzoltam. :( Azért egy rövid VO2Max belefért. Azt bírta.

15:15 MVO2, 20sorozat, 9snatch/sorozat @16kg

Péntek:
Ha jól emlékszem, ez teljesen pihenőnap volt. SMR ment minden mennyiségben.

Szombat:
A heti fekvők utolsó adagját csináltam meg.

Vasárnap:
Végre Speedminton a Városligetben Adrival és ropeworkout. :) Külön posztot érdemel.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat