Super Lats

Kellemesen rápihentem az RKC II-re. A mozgás kimerült egy kis GTG húzódzkodásban, meg egy hétfői TRX edzegetésben és úgy 2.5h mezítlábas strandfociban. Kedden pedig Mark Reifkind Master RKC szemináriumán voltam, ami a Super Lats névre hallgat, és ami ugyanezen a néven kapható DVD-n is a Tacticalshopban. Na, de ugye mennyivel jobb élőben megtapasztalni, kipróbálni azt a rengeteg remek információt, amit Rif prezentált! Elvileg friss voltam, és csak 16kg-os súlyt használtam, mégis arról beszéltünk Laceeval, hogy rendesen bedurrantottuk a hátizmainkat, miközben arra koncentráltunk, hogy egyre inkább bevonjuk a munkába. Persze, eddig sem panaszkodtam, hogy nem használtam - főleg a húzódzkodásoknál éreztem, hogy baromi sokat fejlődött a hátam -, de sosem árt, ha még jobban, sőt, a lehető legjobban kihasználjuk, bevonjuk a munkába testünk második legnagyobb izmát. A tapasztalatokból mind Adri, mind az én tanítványaim profitálnak már a nagyon-nagyon közeli órákon is!
A hardstyle még hardstyle-abb lesz, Kedveseim! :D

Ricsi

Megjegyzések

free üzenete…
Már alig várom :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat