Hétfő volt

És én nem jutottam el a terembe. :( Na, de itthon is megvan minden az edzéshez, csak Concept2 nincs. A húzódzkodásnál 5*10 jött. Mondjuk, ezt szombaton szerettem volna megcsinálni először, de amikor a teremben elkezdtem Ginastica-zni, minden testrészem jelezte, hogy aznap és egész hétvégén nem lesz már egyéb mozgás. Megértem, a hétköznapokon nyolc edzést hoztam össze. Szóval hétfőre került az 50 húzódzkodás, hozzátettem egy kis fekvőtámaszt, varjút, törzsedzést, és elég is volt egy kis átmozgatásnak:

5kör:
10 pullups
10 fegyenc pushups (2sec le, 2sec fel)
25,20,15,10,10 mély légzés varjúállás

1min hídtartás
1min kartartás
1-1min l,r oldalsó kartarás csípőejtéssel, majd emeléssel

Viszont így a hét valamelyik napján újra két evezős feladatom lesz...

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat