VO2Max és egyebek

Tegnap kipróbáltam a Kenneth Jay könyvében, a Viking Warrior Conditioning-ban (nagyon jó!), leírt új VO2Max tesztet. Ez 5 perces az eddigi hattal szemben. Az első négyben kevesebb ismétlést kell megcsinálni, mint a korábbi tesztben, így joggal vártam, hogy könnyebb lesz. Végül is könnyebb volt. Az, hogy 35 ismétlést csináltam az 5. percben, ami eggyel kevesebb az eddigi max-omnál csak annyit jelent, hogy kihagytam szűk három hetet. :) A 15sec munka / 15sec pihenő típusú edzéshez 9 snatch-et kell csinálnom az egyes munkaszakaszokban. Ez rendben is van. Eddig már ősszel is eljutottam. Akkor 42 sorozat volt a legtöbb, amit csináltam. Most 30 sorozatot terveztem. Az öt perces teszt után öt percet pihentem, utána kezdtem el. Jobbal könnyen ment a 9 ismétlés 15sec alatt, ballal nehézkesebb volt. A tizedik perc felé éreztem, hogy a le nem reszelt bőrkeményedések kezdenek begyűrődni... Tüdővel bírtam, bár levegő nem volt sok a teremben, de a kezem miatt 20 sorozatnál leálltam. A bőrkeményedések nem szakadtak le, a hétvégén kipiheni magát a kezem, és a jövő héten folytathatom a munkát. :)
Utána pár perccel megcsináltam Adri edzését is a 18h-s csoporttal. Hard Style! ;-)

5 perc cMVO2 test @16kg, 35ismétlés
15:15 MVO2 protocol, 20sorozat, 9snatch/sorozat @16kg

2-2l,r tgu @24kg
Összetett gyakorlat: 3 kör
5-5l,r military press @24kg
5-5l,r fűrész @24kg
5 gobblet guggolás @24kg
5-5l,r windmill @24kg
15 kétkezes swing magasra @24kg
10 burpee

Leg Mátrix: 1min 50sec

10-10l,r halo @24kg

A Leg Mátrix brutális volt az edzés végén. Úgy gondoltam, hogy fáradt vagyok hozzá, nem lesz jó az időm, majd menet közben úgy éreztem, hogy elég gyorsan csinálom. Végül nem sikerült javítani a legjobb időmön, de azért tényleg elég gyorsan csináltam. :)
Adrié lett a legjobb idő: 1:45!

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat