Heti edzések

Az utóbbi időben kicsit elhanyagoltam a blogírást, úgyhogy most pótolok egy keveset.

Kedden megcsináltam a Brutal Minimal-t 06:45 alatt. :) A swinghez 8kg-os súlyt használtam, épp az volt kéznél. Ezen túl természetesen végig edzettem rendesen Ricsi óráját.

Csütörtökön minden - a teremben fellelhető - kettlebell súllyal dolgoztam, izgi volt. Súlycsökkentő sorozatokat csináltuk deadliftből és swingből. Ezeken túl pedig voltak kétgolyós gyakorlatok, shoulder flow és nyomások.

3 sorozat:
3-3l,r tgu+windmill @ 8kg
5 double press @ 8 és 12kg
5 double squat @ 8 és 12kg
5 double row @ 8 és 12kg
15 double swing @ 8 és 12kg

3*10-10l,r halo @ 8 majd 12kg

2 kör:
10 deadlift @ 48kg
10 deadlift @ 40kg
10 deadlift @ 32kg
10 deadlift @ 24kg
10 deadlift @ 16kg
10 deadlift @ 12kg
10 deadlift @ 8kg

2 kör:
10 swing @ 32kg
10 swing @ 24kg
10 swing @ 16kg
10 swing @ 12kg
10 swing @ 8kg

A fenti két súlycsökkentő gyakorlatnál nem volt pihenő a 10-es ismétlések között, azonnal léptem tovább a következő súlyhoz és folytattam.

3-3 shoulder flow @ 12kg

5-5l,r clean&push press @ 16kg
5-5l,r clean& jerk @ 16kg

50 ugrálókötelezés
20 tapsolós nyolcas @ 12kg

10 felülés @ 8kg
20 slow twist @ 8kg
20 ablaktörlő @ 8kg

A fenti edzések után pedig még tartottam egy órát. Ott 16-ossal mutattam be a gyakorlatokat. :)

Ma
teremben voltam a suli miatt. A max-omat kerestük néhány gyakorlatnál, de nem jutottunk el addig. Majd legközelebb.

Fekvenyomás:

5 db @ 20kg
5 db @ 30kg
3*3 db @ 40kg (itt az utolsóknál kaptam kb. 1 kilónyi segítséget)

Fekvenyomni egyáltalán nem szoktam, talán most próbáltam harmadszorra. Érdekes volt kipróbálni, főleg ekkora súllyal.

Guggolás Smith-keretben:

5 db @ 35kg
5 db @ 45kg
5 db @ 55kg
5 db @ 65kg
3 db @ 70kg
2 db @ 75kg

Ennyi elég volt, mire a végére értem, úgyhogy még nem tudom egyik gyakorlatból sem a maximumomat. A fekvenyomást nem is fogom próbálni, nem egy nőies dolog, a guggolásra viszont nagyon kíváncsi vagyok. Legközelebb nagyobb súllyal kezdem, aztán meglátjuk. :)

Adri

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia!
MijazaBrutalMinimal?
Már egyszer régebben olvastam itten, de nem találom mostan... Persze ha guggolás van benne, akkor az számomra még nem pálya.

Mint volt testépítő, a Smith-keretes guggolásnál azért rendesen neki lehet feszülni a keretnek, így 30-35%-kal nagyobb súlyok mozgathatók meg, mint normál guggolás esetén. Inkább izolálónak használtam a combfeszítőkre és farizomra. (A lábtartással lehet variálni benne).
Névtelen üzenete…
Szia!

Brutal minimal:
50swing+10hindusquat
40swing+20hindusquat
30swing+30hindusquat
20swing+40hindusquat
10swing+50hindusquat
időre

Testépítés gyakorlat órán vettük a Smith-keretes guggolást, magamtól eszembe sem jutna. :) Kíváncsiságból csináltam, és messze e fölött van a max-om. Tervezem a kereten kívüli kipróbálását, az testhezállóbb. A keretet nagyon kényelmetlennek tartottam és egyébként most próbáltam először. :)

Köszi az infót! :)
Névtelen üzenete…
Meg persze lehet, hogy keret nélkül örülök majd a 60kg-nak is... Akkor legalább majd össze tudom hasonlítani az érzést. :)
Névtelen üzenete…
Ok!
Gabival egyeztetem ezt a hindusquat-ot!
Névtelen üzenete…
Sziasztok!

Hú, Adri, a csütörtököd melós kis napra sikeredett! Egy fiúnak is dicséretére válna.

Üdv!
Tibi
Névtelen üzenete…
Köszi, Tibi! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat