Újra kettlebell

Adri mostantól "fukszia" (magenta) színnel írja a bejegyzéseit, hogy jobban elkülönüljön kettőnk edzése. A Beavatásprogram kezdetéig, azaz augusztus végéig visszamenőleg is, megváltoztattam a színeket. :)

Még a múlt héthez tartozik a GTG-jelleggel elkövetett military press gyakorlásom a munkahelyen. Minden hétköznap megcsináltam 20-20l,r military press-t több részre elosztva, miközben a másik kezemben lelkesen szorongattam a CoC Sport-ot.
Ma pedig újra együtt edzettem a haladókkal:

3-3l,r turkish get up @24kg

Dan John-féle "Cardio Clean": @24kg
(8+5)l,r clean + front squat
(5+2)l,r clean + front squat
(2+1)l,r clean + front squat
Folyamatosan, pihenő nélkül.
Well, egy kicsit én is elrontottam a számokat, de legközelebb már a pontos mennyiséget csináljuk. ;-)

10 pull over + lábemelés @24kg
10 burpee

Dan John-féle double "Cardio Clean": @2*20kg
8 double clean + 5 double front squat
5 double clean + 2 double front squat
2 double clean + 1 double front squat
Párokban, társ a gyakorlat alatt pihen, hídtartásban... :) Kb. 1min.

10 pull over + lábemelés @24kg
10 burpee

2-2l,r turkish get up @24kg
10 burpee

Dan John-féle double "Armor Building" csak ötig: @2*20kg
1 double clean + 1 double front squat
2 double clean + 2 double front squat
3 double clean + 3 double front squat
4 double clean + 4 double front squat
5 double clean + 5 double front squat
Párokban, társ a gyakorlat alatt pihen, hídtartásban... :) Max. 2min.
Tízig kéne felmenni az eredetiben, pihenés nélkül. Férfiként dupla 24-el... :)

10 pull over + lábemelés @24kg
10 burpee

5-5l,r arm bar @40kg
10 burpee

2kör:
30sec hídtartás
30sec pushups
30sec hídtartás
30sec pushups
30sec hídtartás
10 pull over + lábemelés @24kg

Kellemesen elfáradtam, a törzsem rengeteget dolgozott.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat