Keine Panik

Meggyógyult a kerékpárom! :) Ennek örömére végre ki is próbáltam, milyen nagyjából két év kihagyás után kerékpárra ülni. A fenekemnek elég stresszes, kemény az a nyereg. :) Reggel kitekertem a Városligetbe, majd ott egy másfél km-es körön gurultam körbe-körbe. Volt benne egy lejtő és egy kicsit nagyobb, elnyújtott emelkedő, ami pont jó, hogy teszteljem, hogyan reagál a pulzusom a különböző terepviszonyokra. Jelentem, annyira nem jól. Főleg, hogy az emelkedés nem tett ki öt méternél többet. :) Azért az aerob határon belül maradtam, de amikor nyomni akartam felfelé, rögtön megugrott a pulzus. Számokban:

Tekertem 1h 01min 01sec-et, ezalatt 23.7km-t, max. pulzus 171, átlag pulzus 150 és elégettem 730 kalóriát.

Az pozitívum, hogy a kerékpár jól muzsikál, az már kevésbé, hogy én nem. :) Mivel nyugodt ember vagyok, semmi okom a pánikra, hiszen a hátra lévő két és fél hét az első versenyig még igazán rengeteg idő. :D

100 indian club körrel zártam a reggeli edzést, és végül a teljes napot is.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat