13.04.08, hétfő

Ide az új edzéstervvel! :)

Bár még fáradt voltam a Pentathlon után, nagyon vártam is ezt a hétfőt, hogy kipróbáljam az első részletét az új programomnak. Előzetesen annyit elárulok, hogy ne kelljen a napi bejegyzéseket megvárni :), hogy hétfő, szerda, szombat a bellezés lesz a középpontban, kedd, csütörtök, péntek pedig a kétkezes rúd és az erőemelő feladatok. 
Tehát, ma a dupla bellekkel kezdtem. Captain Complex újabb találmányát igyekszem legyűrni kilenc héten keresztül.

Délelőtt:
SMR

3 kör @2*24kg
3 double front squat
3 double snatch
3 double front squat
3 double military press
3 double front squat
3 double clean
3 double front squat
3 double push press
A pihenő kétszerese volt a munkának. 
Rögtön a nehéz nappal kezdtem, és ez kiváló ötlet volt. Egy kör nyolcvan másodpercig tartott, és brutálisan elsavasította a vállaimat. A guggolás nem is volt probléma, annál inkább a bellek tartása, illetve a lökések a sor végén. Ma is kidőltem a harmadik kör végén, kellett öt perc, hogy rendbe szedjem magam a ballisztikus részhez, és a három kör nem vett el tíz percnél többet!

10min double clean:
15sec work / 45sec rest @24kg + 32kg
7 ismétlés minden szakaszban. 
Érdekes volt egy az aszimmetrikus terhelés, és vicces is. A bulldog után csak úgy repkedett a 24-es a kezemben. :) Örülök, hogy sikerült megoldást találnom ezen típusú terhelés bevezetésére az edzéseimbe.

PM, SMR
Mindösszesen 25 perc volt a belles edzés, de kiütött rendesen. Kellett még vagy fél óra, mire magamhoz tértem.


Délután: 
PM

12, 7, 6, 6, 6 pullups
1min 15sec és 1min kézállás falnál
clubbell gyakorlás
A húzódzkodásnál a középső szettek kicsit visszaestek, nem jön úgy ott az erő, de majd alakul. A fekvőtámasz helyett jelenleg a kézállást szeretném fejleszteni. A clubbell pedig egy új eszköz a termünkben, fontos gyakorolnom, ráadásul az egyik leggyengébb testrészemet, a fogásomat célozza meg talán a legjobban. Ma egy erőgyakorlatot választottam, és úgy ötven ismétlésnyit gyakoroltam.

SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat