Futrinka

Hétfőn este kocogtam egy kicsit a Városligetben. Elvileg több ilyen is lesz az elkövetkező 5 hétben, mert elvállaltam az Ultrabalaton nevű futás csapatversenyén egy szakaszt. Öt fős váltóban futjuk körbe a Balatont, nekem egy 41.4km-es táv jutott éjjel.

Kedden megtartottam az első óráimat a 360Gym-ben! Szuper volt, mindenki jól elfáradt! :) Saját edzést csak reggelre tudok majd tenni, mert óra előtt a termet rendezem be a feladatoknak megfelelően, a végén pedig még pakolászás, beszélgetés van. A teremben éjszakázni pedig mégsem kéne. :)

Az izomláz is megjött teljes erejével a vasárnapi verseny után. Alig tudom mozgatni a felső testem. Kíváncsi vagyok, hogy fogok tudni mozogni szombaton, az utolsó csapatfordulón.

Ricsi

Megjegyzések

Juci SFG üzenete…
Ennek már fele se tréfa, Ricsi elvtárs! Hajrá!

(Kis 41 km szakasz az Ultrabalatonon. Höjjj)
szerintem se, ha véletlenül egerszegiekkel összeFUTSZ, szerintem a drága szívemcsücske kettlebelleseim is köztük lesznek :-)
HAJRÁ HURRÁ.
és egyre jobbak a bejegyzéseid címei,nagyokat kuncogok :-)
Ritchy üzenete…
@Juci, Anikó: köszi!
Balatonszárszótól Balatonakarattyáig terjed ki az én feladatom. Meglátjuk, kikkel futok össze. :)

Anikó, örülök, hogy tetszenek a címek, pedig mindig nagyokat szenvedek, hogy valami jellegzeteset találjak. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat