Edzések

Az edzések haladnak a maguk útján, csak a blog hanyagolódott el, sajnos, időközben. Úgy hat hete kezdtem el tartani az edzéseket a 360Gym-ben. A csoportok szépen fejlődnek és én is megtaláltam, hova illeszthetem be a saját edzéseimet. Az első próbálkozások után meglátogatott Torok Gyula, úgy látszik, sokat olvastam róla Jucinál. :) Ezen idegesítően hosszúra nyúlt szünet után, már a normális mederben haladnak az események. Reggel edzés, délutánonként oktatás.
Edzéseimen központi elem a húzódzkodás és a military press, vagy a nyomás valamilyen formája. Ugyanis ezek mennek a legkevésbé.
Táplálkozás terén minimális célom a 75.9kg, hogy az RKC II-n a 36kg-os bellt kelljen kinyomnom. :) Persze egy-két kg lemehet még, hogy utána egy zsírtalanabb állapotról indulhassak meg a tömegnövelés útján.




A mai adag:
Ginastica Natural

Szuperszettben:
Shoulder press 10,8,5,5,5ismétlés / 20,30,40,45,50kg
Pullups 7,6,6,5,4 / saját tastsúly
Box Jump, 76cm-es 10,10,10,10,10 / saját testsúly

Szuperszettben:
Sew-saw press 10,10,10,10,10 / double purple bands
Lehúzás térdről 10,10,10,10,10 / grey band
Back squat 5,5,5,5,5 / 60,70,80,90,100kg

Concept2, 5kör, 30sec work/30sec rest, 722m (831m)

SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás