Szerdai súlyemelés

Én is nyűglődöm valami vírussal, ami Adrit ledöntötte, ezért nem is bántam végül, hogy kimaradt a keddi edzés. Azért a szerdát nem hagytam. Az edzés végén viszont megkaptam, hogy kicsit tompa voltam. Volt benne valami. :)
Tegnap bakról tanultuk, gyakoroltuk a szakítást, illetve a felvételt:

Guggolásból nyomás: 5-5-3-3ism. / 20-20-30-30kg
Bakról szakítás: 5-2-2-2-2-2-2-2-2-fail ism. / 20-25-30-35-40-40-45-50-55-60kg
Bakról felvétel: 2-2-2-2-1-fail ism. / 40-45-50-55-60-60kg
Bakról felhúzás: 2-1-1-1-1-1ism. / 110-150-180-210-230-260kg

100 jumping rope

A guggolásból nyomáshoz nem elég mobil még a vállam. Már a 30kg is majdnem előre esett. A bak kb. 40cm magas, arra tettük a rudat, így a húzó fázis kimaradt, szinte csak csípőből kellett lökni a súlyt. A szakítás 50kg-ig elég szép volt, utána kicsit szétesett a technika. A felvétel nem lett volna rossz, csak nem találtam a megfelelő fogásszélességet, és fejben is fáradtam. A felhúzáskor lábujjhegyre is megpróbáltam kiállni. Nem volt hosszú útja a súlynak, és az alkart is kivettük a mókából, ezért is a nagyobb számok.
Az ugrálókötél totál nem megy, rá kell állnom jobban. Ez is csak több megszakítással ment le, és a vádlim is bedurrant... Csináltam még pár felugrást a bakokra, miután visszapakoltuk a helyére. Ezt is rendszeresíteni fogom.

Ricsi

Megjegyzések

Lakatos Péter üzenete…
Ricsi,

Amikor a vállmobilitás a gond, mindig érdemes előbb a hátgerinci szakaszt megnézni, elég mobil-e. Nem kizárt, hogy itt 5 perc alatt nagyobb javulást érsz el, mint a vállaknál 5 hét alatt...
Ricsi üzenete…
Péter, köszi!
Elő is szedtem már az ide vonatkozó FMS-, illetve jóga gyakorlatokat. Van mit javítani mindkét területen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20