Még egy súly

emelés, pénteken. Nem kicsit voltak fáradtak a vállaim, ezért rövidebb edzést csináltam.

Nyakból nyomás: 8-8-5-5-5ism./20-20-30-35-40kg
Szakítás beülve: 3-3-3-3-3-1-fail-1ism. / 20-30-35-40-45-50-50-50kg
Elől guggolás: 5-5-5-5-5-5-5-5ism. / 40-50-60-70-80-60-60-90kg

A nyakból vagy mellről nyomás nagyon nem megy. Igaz, itt bemelegítésként szerepel, de még sokat kell dolgoznom vele. Mondjuk a kettlebell military press-vel is ugyanez a bajom... A beülve szakítást megismételtem szerdáról, a felvételt már nem. Jól mentek, csak az egyik 50-es beülésnél kicsit eldőlt a súly. Végre kipróbáltam, megtanultam eldobni a súlyt. :) Rendesen kivitelezett gyakorlatoknál is inkább leengedtem a súlyt, mintsem ledobjam. Talán most már könnyebben dobálom. :) Az elől guggolás jól ment, a 90kg sem volt lábilag probléma, de a hátam felső része görbül. Már kisebb súlynál is. Fasza... Felvetettem videóra, mert nem éreztem, látni kellett. Komolyan dolgoznom kell ezen szakasz mobilitásán. :(

Ricsi

Megjegyzések

Lacee üzenete…
Richi, erre egy igen hasznos gyakorlat, amely beépíthető a mobilitás programba:
http://mobility.thamescrossfit.com/?p=618
Ricsi üzenete…
Lacee, köszi szépen!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20