Bejegyzések

Bejegyzések megjelenítése ebből a hónapból: február, 2014

Adri őszi edzésterve

Rendesen leálltam a blogírással. A MadCow program után a nyár lazább és ritkább edzésekkel telt el, majd belekezdtem egy CrossFit edzéstervbe. Ezt sajnos nem tudtam befejezni, mert többek között bejött a képbe egy nyaralás. Viszont májusban újra kezdem, és talán lesz erőm blogolni is. Közben az év vége felé egyre többet használtam a clubbelleket is, és nagyon megkedveltem őket. :)
Nyár végén észrevettük, hogy Adrinak összejött az első teljes pullup, aminek annyira megörült, hogy egy heti három napos edzéstervet kért, és kapott is. :)
"A" nap: 
Erő: 3*3-as létra: deadlift hspu rávezető vagy valamilyen nehéz pushup
double front squat: 1. hét 5*5 ismétlés, 2. hét: 5*3, 3. hét: 5*2, 4. hét: 5*4
Kiegészítés: 4*8, 4*10, 4*12, 4*6 ismétlések az egyes heteken. deep invert row double clean

"B" nap: Erő: 3*3-as létra: back squat pullup
clean&press: Az ismétlésszámok, mint az "A" napnál:  1. hét 5*(5-5),  2. hét 5*(3-3),  3. hét 5*(2-2),  4. hét 5*(4-4) Kiegés…

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20