Eheti edzések

Kicsit visszafogott voltam a blogírással, de azért mozogtam egy keveset ezen a héten is. Pihenős, új edzésterv-kialakítós időszak volt ez.
Hétfőn pihentem.
Kedden teszteltem, erről írtam az összefoglalóban, és a dupla snatch-et gyakoroltam két 24-essel.
Szerdán kipihentem a teszteket. :) 

Csütörtökön újra teszteltem, de most minden ismétlésnél visszatettem a földre a belleket: 
double clean&press @2*28kg : 10 ismétlés
double clean @2*32kg : 20 ismétlés
A pihenő maximum három légzés volt két ismétlés között. Jó volt ez a fajta végrehajtás is. Ad egy kis időt regenerálódni, viszont minden ismétlést a nulláról indítunk újra, ami komoly terhelést jelent.
Utána előszedtem a rudakat: 
5 sets of 5 reps deadlift @60, 92.5, 105, 120, 132.5kg
5 sets of 5 reps bench press @42.5, 50, 55, 62.5, 70kg
Az utolsó sorozatok voltak koncentrálósabbak mind a két feladatnál. 

Péntek délelőtt megint a rudakkal dolgoztam: 
5 sets of 5 reps back squat @75, 87.5, 100, 112.5, 125kg
5 sets of 5 reps shoulder press @20, 37.5, 42.5, 47.5, 52.5kg
5 sets of 5 reps row @40, 45, 52.5, 57.5, 65kg

Péntek délután megcsináltam a Kettlebell Pentathlon kihívást. Maximális ismétlést értem el minden gyakorlatban a 24kg-os bellel, és erről lesz egy külön poszt is.

Szombaton vegetáltam. Egyrészt annyira felpörgetett a péntek délutáni móka, hogy szombaton hajnali négykor felébredtem, és már nem tudtam visszaaludni. Másrészt a vállaim, lábaim komolyan elfáradtak, és az izomláz is megérkezett. Fej felett pedig kifejezetten nem szívesen nyúlkálok mostanság. :)

Vasárnap ellátogattam a Thor Gym-be, a Fegyencedzés - országos találkozóra, mely a második volt ezen a hétvégén, mivel szombatra is jutott egy ilyen program. A Thor Gym nagyon jól felszerelt, tágas, minden megvan benne, amivel brutális erőt, fizikumot, fittséget lehet építeni. Öröm volt újra beszélgetni Flórával, Galba Zsolttal, Dark Knigth-al, aki nem mellesleg bő egy év tiszta saját testsúlyos edzés után nyomott egy szép military press-t bal kézzel a 48kg-os bellbe! Nekem mára is kevés mozgás jutott, jóval kevesebb, mint amit terveztem, de hengereltem egy hosszabbat, ami talán elég lesz arra, hogy hétfőn minimális izomlázzal kezdhessem az új edzéstervet. 
Ja, azért rutinból én is kinyomtam a beast-et bent press-ben. ;-)

Ricsi

Megjegyzések

Sanyi, a kövér gyerek üzenete…
Látom a kettlebell pentatlon megtette a hatását :-)
Nekem a tricepszekben volt csak izomláz, de a @24 csak a testsúlyom negyede: jobb ha felszedsz még vagy 20 kilót :-)
Sanyi, a kövér gyerek üzenete…
Látom a kettlebell pentatlon megtette a hatását :-)
Nekem a tricepszekben volt csak izomláz, de a @24 csak a testsúlyom negyede: jobb ha felszedsz még vagy 20 kilót :-)
Sanyi, a fontos ember gyereke üzenete…
Jé, kétszer is megjelenítette: roppant fontos ember vagyok!
Ricsi üzenete…
Megtette, durván! A tricepszemmel nem merek rámenni a hengerre. :) A vállaim vízszintes felett jeleznek, és amikor korábban azt gondoltam, hogy ebből hiányzik a guggolás, hát tévedtem egy nagyot!
Furcsán néznék ki plusz 20kg-mal, inkább csináld meg te a @32-essel az egészet, és ugyanott vagyunk. :D
Sanyi, aki szeret integetni üzenete…
A súlyokon emelve igencsak exponenciálisan nő a nehézsége, versenyt nem nagyon nyertek még 1800 pont felett.

@32-vel végigtolva maximális ismétlésre 2112 pontot adna. Ezzel az eredménnyel már Denisovnak köszönhetnénk. Messziről.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás