13.03.27, szerda

Eljött az előzetesen legnehezebbnek gondolt edzésnap, a ballisztikus nehéz nap. 

Délelőtt:
9 sets of 4 pullups
19, 21, 20, 19, 19 pushups
Normál, szűk, széles fogások eggyel nagyobb számmal, mint múlt héten. 

PM, SMR

Délután:
SMR

20mins amrap:
10 double swing @2*32kg
10 double clean @2*32kg
9 sorozat! Külön-külön toltam őket. A swingeknél 1:1 arányú munka:pihenőt tartottam, a clean-ekre kicsivel több, mint 1:2 maradt. Az elején persze most is elrontottam a beállításokat... Tíz kört pötyögtem be a GymBoss-ba, majd amikor a második körben éreztem, hogy ez gyors lesz az alkaromnak, akkor észrevettem, és átállítottam a másikat kilenc körös ritmusra. Így is többeket pihentem kicsit, ezért a legvégére maradt az utolsó szakaszban a munka. A hetediktől magnéziát is használtam, mert már nagyon menekülni akart a súly a kezeimből. Elég durva élmény volt, kilencven ismétlés a hétfői nyolcvan után! Ezt is, akárcsak a tegnapit, teljes joggal nevezhetem maximális erőbedobásnak. 

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Sanyi, aki már látott ilyen golyókat üzenete…
Ez már emberes meló volt! Gondolom 100-100 lenne a cél. És acélból leszel...
Ricsi üzenete…
Köszi!
Jelenleg itt lett a vége, mert ez a program csak négy hetes volt, és ez, illetve a mai 6-osok voltak az utolsó ilyen kombinációk.
Ahogy átgondoltam ezt a kombinációt, úgy gondolom, a tíz kör magnéziával, vagy erősebb fogással kijöhetett volna. Még a nyáron szeretném megismételni ezt a négy hetet, csak akkor már remélem, a nyomásoknál is a dupla 32-esekkel fogok tudni dolgozni.
A végső cél ezeknél a kombinációknál mindig az 1:1 arányú munka:pihenés lenne. Ha az megvan, tuti, hogy mehet a nagyobb bell! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás