13.03.22, péntek

Délelőtt: 
SMR, PM

20mins amrap:
6 double swing @32kg
6 double clean @32kg
12 sorozat. Ez is nagyon jól sikerült! A biztonság kedvéért két GymBoss-t használtam, az egyiket 11 körre, a másikat 12 körre állítottam be. Egyben mentek a swing-ek, clean-ek, így sikerült tartani a tizenkettes időbeosztást. Magnéziát most is használtam a felétől. 

SMR

Délután:
pullups: max. sets of 4 reps: 50 sets, azaz 200 pullups!
14, 14, 16, 14, 15 pushups
A húzódzkodás nagyon érdekes volt. A terv alapján a tegnapi számot kellett eggyel növelni, és azzal tolni a sorozatokat egy perc pihenőkkel. Úgy döntöttem, hogy variálni fogom a fogásokat, legalább egy nap legyen, amikor alsó fogással, vagy egymás felé néző tenyerekkel dolgozok. Így viszont még annyira sem fáradtam, mintha végig csak a taktikai fogást használtam volna. Gyorsan eljutottam százig, ahonnan már maradtam végig a felső fogásnál. Kétszáznál pedig megálltam. Időben is sok volt, és az órámnak is lassan vége lett. :) A jövő héten az öt ismétlés még elhúzódhat hasonlóan a maihoz, azután viszont szépen le fog rövidülni ez a nap is, gondolom.

SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat