13.03.19, kedd

Na, megint akad írásbeli pótolni valóm... Sajnos ez a hét eddig elég káoszos, hétfőn például el sem jutottam az edzésig, így lett egy plusz pihenőnap. Mivel a harmadik, és egyben a legnehezebb hét következett, még nem is nagyon bántam. Kedden így a közepes nyomó-guggoló nappal kezdődött a hét. Igazából ez nekem a nehéz nap. Nagyon macerás beállítani a megfelelő pihenő időket, és figyelni, hogy végig megtartsam azokat. Talán a kimaradt hétfői edzés miatt már nagyon akartam az edzést, így eshetett, hogy túlterveztem ezt a 25 percet. A múlt héten majdnem ment a hat kör, és ezt nem olvastam a tervezés előtt. Most viszont hét körre állítottam a GymBoss-t... Ráadásul az első két lépcsőt egyben terveztem lenyomni.

Délelőtt:
SMR, PM

25mins amrap:
3-as (double military press és double front squat) létra @2*28kg
6 teljes kör, legalábbis ismétlésszámra. Az első két körben egyben nyomtam az egyes és a kettes létrafokot, plusz a csökkentett pihenő kikészítette a vállaimat. Átállítottam a GymBoss-t a hat körös tervre, de ezt már sokkal nehezebb volt tartani az első körök miatt. Végül az utolsó létrában a kettes lépcsőt két részletben sikerült csak megcsinálni. Sajnos pár másodperccel hamarabb vettem fel a belleket, mint kellett volna. A végére még összeszedtem magam a hármasra. Végül is lett egy kis növelés, de okosabban is csinálhattam volna.

Délután:
11, 8, 6, 6, 6 pullups
23, 25, 23, 24, 24 pushups
A húzódzkodásoknál letértem az egyesével csökkenős metódusról. A mai nap öt maximális erőbedobású szettet végeztem 90sec pihenővel. Egyelőre ennyi sikerült.
Ezután jöttek a fekvőtámaszok, szintén 90sec pihenővel. Innen nem növelek tovább, ez eléggé határeset volt már. A maradék kilenc edzésnapra ebben a hónapban visszalépek az előzőekre, és újracsinálom azokat.

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat