13.03.14, csütörtök

Nem ez a kedvenc napom ebből a programból, de nem is a legrosszabb. Arra a címre a szombati nap jelentkezett be. :)

Délelőtt:
SMR, PM

20mins amrap:
6 double swing @2*32kg
6 double clean @2*32kg
10 sorozat. Most ment a kétpercenkénti egy kör, és nem is akartam többel növelni a körök számát. Ráadásul végig egyben a swing és a clean. Ez örömteli fejlődés. 

SMR

Délután:
10, 9, 9, 8, 7 pullups
19, 21, 20, 19, 19 pushups
Mint kedden, most is nagyobb szünetek lettek a gyakorlatok között, bár a fekvőtámaszokat igyekeztem tömöríteni. 

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Sanyi, a figyelő gyerek üzenete…
Dupla snatch?! Most vagy jó erős vagy, vagy csak elírtad...
Ricsi üzenete…
Köszönöm szépen, javítottam! Majd áprilistól lesz dupla snatch, de 2*24kg elég lesz. :)
A dupla bulldoggal várok még egy-két évet. :D
Sanyi, a figyelő gyerek üzenete…
Má' megijedtem, hogy szedsz valamit, mert akkor én is kérek!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat