13.01.24, csütörtök

Ma a fekvenyomás jött, és egy kis kettlebellt is terveztem, amolyan tesztelésnek. Történt ugyanis az utolsó double squat napon két hete, hogy az utolsó létrában a negyedik lépcsőnél kifordult a kezeimből a súly. Nem borult le, megfogtam, de valószínűleg ezzel húztam meg az alkarom belső oldalát a könyököm felett. Akkor nem is éreztem problémát. Először múlt héten a kétkezes rudaknál jelentkezett. A clean és a front squat feszegette az alkarom. Minden pozícióban érzékeny volt, amiben hegyesszögbe hajlítottam a karjaimat. Így elmaradtak a húsz perces edzések január második felére. Már nem is folytatom, csak a kétkezes rudas gyakorlatokat fejezem be. Emellett tesztelgetem a karom, mire jelez be, illetve pihentetem. A hét elején még a fekvőtámasznál és a húzódzkodásnál is érzékenyebb volt. Ez pedig azért sem jó, mert a februárt tisztán saját testsúlyos hónapnak terveztem. A tisztán pihenő hónapot pedig luxusnak érzem, egy egész rendszeresen átedzett fél év után. 

Délelőtt:
SMR, PM

Bench press
3, 3, 3, 1, 5, 5, 5 @37.5kg, 57.5kg, 75kg, 85kg, 3*65kg
Jól mentek, belenyomtam az aktuális max.-omba is, de nem éreztem, hogy feljebb tudnék menni. 

8 pullup
Ennél érzékeny volt a karom.


Délután:
SMR, PM

6 kör:
3 double clean
3 double press
3 double squat
3 double push press
3 squat
@2*24kg
1min 30sec pihenő a körök között. 

Pont jó volt, így mozgás közben nem éreztem az alkaromban problémát. Gondolom, inkább a bulldog zavarná. 

Ricsi

Megjegyzések

Sanyi, az online tanácsadó gyerek üzenete…
Akkor már érthető, hogy miért ritkultak meg annyira az edzős bejegyzések.

Nincs mit tenni: deadlift hónap fog következni. Rúd és golyó, alacsony és magas ismétlésszám. Puszta kéz és gurtni. Természetesen párhuzamos fogással.

Ötletadó:
http://emelj.blog.hu/2012/12/06/mire_mit

No meg kenőcs-hegyek...
Ricsi üzenete…
Hát igen, a januárnak így lőttek, de legalább megerősített abban a gondolatomban, hogy a továbblépés a dupla 20-as és dupla 24-es kombinációk felé fog elindulni.
Köszi a linket. :) Deadlift mindenképp lesz, de csak áprilistól lesz újra rúd, a február, március kimarad. Onnantól viszont megint rendszeresen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat