13.01.22, kedd

Na, most nem várattam magam sokáig az első komolyabb mozgással a héten. Persze, ez még mindig nem volt sok... Csak nagy. :)

SMR, PM

Deadlift:
3, 3, 3, 2, 1, fail, 5, 5, 5 @70kg, 102.5kg, 137.5kg, 150kg, 160kg, 162.5kg, 3*117.5kg

Eddig guggolással kezdtem, de most megcseréltem, hogy frissebben tesztelhessen az elemelést. 137.5-ig a leírt tervemet követtem, ami már 2.5kg-mal felette van a 150kg-ból következő 3 ismétléses maximumnak. Tehát ennyi rekord elég is lenne, és ha az öcsém egy másik kedves padawannal :) nem emeli fel a 160-at a múlt héten, akkor folytattam volna a 117.5-el. Így meg kellett néznem nekem is. A 150-be tök szépen belement a két ismétlés, és egy nagy pihenő után feljött a 160 is! A fogásom ott engedett el, amikor vissza kellett volna tenni. A 162.5, ellenben, már nem akart megmozdulni... Ennek a fejlődésnek is nagyon örülök természetesen! Nyolc hét alatt minden második héten dolgoztam csak a deadlift-emen. 
Most viszont áprilisig nem lesz deadlift, hagyok egy kis esélyt a lurkóknak, hogy megelőzzenek. ;-)

PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Nagy Laci üzenete…
Gratulálok!
Hány kiló vagy mostanság?
Ricsi üzenete…
Köszi! Nem változik egyelőre a súlyom, egész januárban 82kg körül mozogtam. Elég jól beálltam erre, ez kényelmes, csak annyi a gond, hogy egy kockám van. :D
Öcsém ilyen szempontból jobb, ő tegnap felemelte a 165kg-ot is, és 73-75kg között mozog.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

Fogyás