13.01.17, csütörtök

Sajnos komoly porszem került a gépezetbe, ezen a héten teljesen kimaradtak a 20 perces mókák, és "csak" az SMR, Primal Move uralta a mozgolódásaimat. Csütörtökön viszont megcsináltam a heti rudas gyakorlatokat. Bejött, hogy két hete egy nap volt mind a három, így most is egyszerre csináltam ezeket. 

SMR, PM

Front squat:
3, 3, 3, 5, 5, 5 reps @55kg, 80kg, 107.5kg, 3*92.5kg

Power Clean:
3, 3, 3, 5, 5, 5 reps @40kg, 57.5kg, 77.5kg, 3*65kg

Shoulder Press:
3, 3, 3, 5, 5, 5 reps @30kg, 42.5kg, 57.5kg, 3*50kg

PM, SMR 

Szépen növekedtek a súlyok mindenhol. A végrehajtások közben éreztem, hogy még mindig nem regenerálódtam teljesen a múlt szombati programból. Ezzel biztossá vált, hogy ezen a héten nem is fogom erőltetni a belles feladatokat. 

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

Fogyás