13.01.12, szombat

Ez egy érdekes nap lett. Délután nyílt lehetőségem átmenni a terembe edzeni, és a tervek szerint egy húsz perces snatch-et mindenképp meg kellett csinálnom. Azután úgy gondoltam, hogy ez bemelegítésnek pont jó lesz, és utána jöhet egy kis crossfit wod. Levezetésként pedig megnézem a pénteki csapatnak összeállított sort, mert érdekes eredményekről mesélt Adri. :)

SMR

10-10l,r halo @16kg
30sec-30sec l,r arm bar @16kg
1-1 (arm bar - tgu fel - windmill - bent press - overhead squat - sots press - tgu le )l,r @16kg
 
20mins amrap:
15-15l,r snatch @24kg
5 sorozat. Lazán kezdtem, menni fog ebből nyolc is, de talán a tízet is érdemes lenne kiharcolni. Az biztos durva alkarterheléssel járna. :)

"the 540":
50 overhead lunges @20kg
40 pullups
30 thrusters @42.5kg
20 burpees 
10 squat cleans @62.5kg
13min 22sec. Lehetnék gyorsabb is... A húzódzkodás továbbra is katasztrofális, amúgy meg folyamatosan elfáradt mindenem. Sajnos, a thruster-ek sem mentek le egyben, pedig reménykedtem valami ilyesmiben.

Bő 15 perc pihenő. 

10-től 1-ig, és vissza 1-től 10-ig időre:
kétkezes swing @48kg
goblet squat + kitörés hátra l,r @24kg
push press homokzsákkal @32kg
toes to bar
43min 45sec. Az első fele 22:45, a második 21:00 volt. Eléggé kikészített a guggolás-kitörés kombó, de koncentrált végrehajtással gyorsulni tudtam a második felére. Jó (kis) nagy darálós feladat lett. Már az első negyedében megértettem, miért is nem fejezte be időben a csapat a "turpee" és a beszélgetés ellenére. D

SMR
Öt perc lógás a gravitációs cipőben. 
Kicsit hosszú edzés lett, de ilyen már rég volt, és ki kellett használni, hogy megjött az edzéskedv. Az egész hetet elszöszöltem, legalább most pörögtem. A hengerezés alapján brutális izomlázat jósolok magamnak a combfeszítőben és a farizmokban. A csuklyámról nem is beszélve. De a tegnapi kalóriákat ledolgoztam. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat