13.01.08, kedd

Kicsit túlpihentem magam, így hétfőn elmaradt az edzés. Azután kedden sem alakult minden a tervek szerint, de már sikerült bepattannom a rúd alá pár guggolás erejéig. 

SMR, PM

10-10l,r halo @16kg
30sec-30sec l,r arm bar @16kg
1-1 (arm bar - tgu fel - windmill - bent press - overhead squat - sots press - tgu le )l,r @16kg

Back squat:
3, 3, 3, 5, 5, 5 reps @67.5kg, 102.5kg, 135kg, 3*115kg
Jó kis koncentrálós guggolások voltak! A 135kg a jelenlegi három ismétléses maximumom, ha igaz a max - 10% képlet. Ennek megfelelően nehéz is volt, bár általában az ötös sorozatokkal szoktam szenvedni. Most viszont, az első kivételével, nagyon szépen jöttem fel a súlyokkal. 

5*(1-1)l,r clean&press @32kg

Vagy százötven karhajlítás pár húzódzkodással. Oszt ennyi. Holnap jön az első húsz perces a héten. 
PM, SMR

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás