13.01.05, szombat

Ezt az edzést már nem nagyon kívántam. Most jött a legutálatosabb húsz perc, a dupla nyomás. 

SMR

10-10l,r halo @16kg
30sec-30sec l,r arm bar @16kg
1-1 (arm bar - tgu fel - windmill - bent press - overhead squat - sots press - tgu le )l,r @16kg
 
20mins amrap:
5-ös double military press létra @2*24kg
4 teljes létra ugyanolyan felosztásban, mint legutóbb: (1,2,3,4),5 + 3 * (1,2,3),4,5. Bár az öt perces köridőt ugyanúgy teljesen kihasználtam a negyedik létránál, mint eddig, azért most jobban mentek a nyomások. A végén még maradt is erőm megtartani a súlyokat a fejem felett egészen tizenöt másodpercig. :)

Szűk fél óra pihenő. Elbeszélgettem az időt, de kedvem sem volt korábban elkezdeni a snatch-létrákat. 

20mins amrap:
3,6,9,12-es snatch létra @24kg
4 teljes létra, plusz az első két lépés az ötödikből. Először öt teljes létrára gondoltam, de az első után láttam, hogy nem maradna sok pihenőm a körök végén, és nem jönne ki az öt kör. Így is két perccel gyorsabban fejeztem be a négy létrát, mint legutóbb, ezért is fért bele még két lépcső. Viszont ehhez a próbálkozáshoz csökkentettem az egyben ledolgozott lépcsőket. Minden létrában megálltam a második lépcső után, és külön csináltam meg a harmadikat és a negyediket is. Közöttük hol szűk, hol bő harminc másodperceket pihentem. Ez mindig kevesebb volt, mint a munkafázis. Összesítve ez volt a rendszer: 4 * (1,2),3,4 + (1,2).

Egy óra pihenés egy kád forró, tengeri sós vízben. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat