12.01.13, vasárnap

Nem gondoltam, hogy ma edzeni fogok, de mivel a héten volt már húsz perces jerk, guggolás és snatch is, a nyomásokat nem akartam áttolni a következő hétre. Fej fölé emeltem párszor a karom, egész jó volt az érzés, úgyhogy kora délután előszedtem a belleket. Jól is jött ez a kis gyakorlás, mert délután barátokkal indiai étteremben találkoztunk, és az mindig több kalóriát jelent a szükségesnél. :D

Bemelegítés: lásd fentebb, a kar fej fölé emelése párszor. :)

20mins amrap
5-ös double military press létra @2*24kg
4 létra. Most a szombati edzés után nem erőltettem a négy lépcsőt egyben. Mindegyik így nézett ki: (1,2,3),4,5. Ezzel együtt hamarabb fejeztem be az utolsót, mint korábban. Feszesebben ment az egész. 

Levezetés: borotválkozás. :)

Ezzel végül a szokásos hat húsz percből négyet belepréseltem a hét második felébe, és mindegyik kombinációból egyet-egyet. A jövő héten igyekszem még a második jerk-ös (3,6-os létra), és snatch-es (fix. 12-ők) mókát is megcsinálni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat