12.12.10, hétfő

Újra dátumos blogcímek, elindult egy két hónapos terv. :) Első nap megmaradt a long cycle clean&jerk, aminek én az elejéről lazán elhagyom a "long cycle"-t. A végrehajtásban viszont továbbra is minden jerk előtt van egy clean is. 

PM

20mins amrap:
5-ös clean&jerk létra @32kg
4 teljes létra. Mindegyik létra letevés nélkül végig ment, ami elég tüdős, váll- és alkarzsibbasztó lett a végére. Ez így ugyanúgy 60-60 ismétlés karonként, mint amit két hete elértem az utolsó edzésen. Kezdésnek tehát nem is rossz. Viszont egy létra cirka három percig tartott, tehát már a hat elérése is igen távoli.

1min farmer walk @2*32kg
1min rest
40sec farmer walk @2*32kg
1min rest
40sec farmer walk @2*32kg

SMR
Kezdésnek jó volt, most már sokkal jobban rá tudok menni az erő-állóképességre, vagy csak tisztán az állóképességre, hogy jól hozzászoktattam maga a 32-es jerk-höz. 

Ricsi

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Long cycle=clean and jerk. Így még sdose láttam hogy long cycle clean and jerk mivel ezek ugyanazok.
Lehet valamelyikünk valamit félreért.
Bajzáth
Ricsi üzenete…
LCCJ-nek, azaz long cycle clean&jerk-nek szokták hívni azt a verziót, ahol mindig van clean a jerk előtt.
Ugye, ha azt mondom, hogy 5-5 jerk, akkor az egy clean-t jelent és öt jerk-öt.
Ha azt mondom 5-5 clean&jerk, akkor azt lehet úgy érteni, hogy 5 clean + 5 jerk és úgy is, hogy 5 *(clean + jerk). Ez utóbbira találták ki ezt a "long cycle" nevet. Ugyanez igaz a normál clean&press és clean&squat variációkra is, csak ott nem használjuk.
Szerintem, pont a versenyfeladat mivolta miatt kapott külön nevet.

Persze, mire ezt leírtam, rájöttem, hogy nem szükséges Neked ez a magyarázat, mert máshogy értetted azt amit írtál, de itt hagyom, hátha más is olvassa. :)

Lehet, hogy a GS miatt önmagában a "long cycle" a clean&jerk-öt jelenti, de igazából bármelyik másik gyakorlatra is használhatnám, ahol a clean ismétlődik a press vagy a squat előtt. Csak ez nem terjedt el így.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat