12.11.30, péntek

Az edzésterv utolsó kis darabja:

Délelőtt: 
SMR, PM, IC

20mins amrap:
10-10l,r egykezes swing @32kg
20 sorozat. Az alsó hátam bedurrant, amúgy jól ment.

Complex, 3 sets @2*57.5kg, 60kg:
3 row
3 clean
3 front squat
3 shoulder press
3 back squat
3 good morning
A hét elején nyomtam egyszer kettőt, egyszer hármat a 60kg-ba, utóbbi új rekord lett. Augusztusban egy nyögvenyelős ismétlésre futotta. Így bizakodva vártam ezt a részt, és mivel az első két sorozatban éreztem az erőt, megpróbáltam 60kg-mal a harmadikat, ami szintén jól ment! :)

SMR, IC
5 perc lógás a gravitációs cipőben.


Délután:
 
 
1000 Burpee Challenge:
Hatan vágtunk neki. Nem mindenki tervezte végig csinálni az ezret, de bármilyen részletnek örültem. 
A tervem másfél óra alatti teljesítés volt. Egyenletes kilenc perces százakban gondolkodtam. Végül úgy döntöttem, hogy az első százast nyolc perc alatt csinálom meg, hogy legyen egy biztonsági pihenő percem, ha szükség lesz rá. Háromszáz (eddig tartotta öcsém a tempót velem) és négyszáz között jött egy kis holtpont, majd újra simán pörögtek a burpeek. A tricepsz és a váll ugyanolyan állapotban maradt végig, nem volt zavaróan bedurranva, mindig elég volt a 15-20 másodperc pihenő, ami fennmaradt minden percben. Az alkarom és a csuklyám kezdtem egyre jobban érezni a vége felé. Hétszáz után volt még egy kis hullám, majd lelkesített, hogy az utolsó előtti százast csinálom. Végül "megpörgettem" egy kicsit, és újra egy nyolc perces százassal fejeztem be, így faragtam két percet a tervezett kilencvenhez képest. 
Az időm: 1h 27min 52sec.

A többiek sem keveset dolgoztak: 
Palásti Sándor (jobbra fent): 1000 burpee, 2h 20min!
Rapcsok Máté (balra lent): 1000 burpee, 1h 47min 15sec!
Sallai Rudolf (jobbra lent): 700 burpee kb. másfél óra alatt
Antyipin Artyom (balra fent): 500 burpee
Katzer Péter (középen lent): 320 burpee, benne 120 burpee-pullup!, kb. negyven perc alatt kényelmesen, majd letolta a szokásos csoportos órát is.

Gratulálok mindenkinek!!!
 
Velünk egy időben Kovács Balázs is megmérte monotonitástűrő képességét, és lehúzott egy félmaratont a Concept2 gépen 1h 25min alatt! Gratula ezért is! :)
 
Te vagy a következő! ;-)
 
Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat