12.10.09, kedd

SMR, PM

20mins amrap:
7-7l,r snatch @24kg
11 sorozat. Az elején lassan melegedtem be, később már felgyorsultam annyira, hogy meglegyen a dupla annyi pihenőidő.

3*(2-2)l,r military press @28kg
2*(3-3)l,r military press @28kg
Két sorozatban emeltem az ismétlést. Lehettem volna bátrabb is, ha eszembe jut időben. :)

Concept2, 3*(500m row / 1min rest):
1. 500m: 1:56.2, 27s/m, 6-os tetején az ellenállás
2. 500m: 1:55.6, 29s/m, 3-as tetején az ellenállás
3. 500m: 1:52.6, 31s/m, 1-es alján az ellenállás
A célom az volt, hogy egyre inkább a karmunkára tegyem a hangsúlyt, és minimum megtartsam az első szakasz idejét. 

PM, SMR

Ma valamiért nagyon elfáradtam estére. Nem kifejezetten ettől az edzéstől, de be kellett tolnom egy jó kis szalonnás tojásrántottát, mikor hazaértem. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás