12.09.28, péntek

Már nagyon vártam ezt a napot, mert az edzés után jöhet a pihenés. :) A swing-gel nem lehetett gond, a complex-ben viszont meg akartam nézni az 55kg-ot. 

SMR, Primal Move

20mins amrap:
5-5l,r egykezes swing @32kg
28 sorozat. Bár nem így indult... Egész héten úgy ráálltam a 19-es számra, hogy most is azzal a tempóval kezdtem, így öt perc után egyre szűkebb pihenőket kellett alkalmaznom, hogy meglegyen a valós célszám. Mondjuk, ez a swing esetében nem jelentett problémát. :)

Complex, 3 sets @50kg, 52.5kg, 55kg:
3 row
3 clean
3 front squat
3 shoulder press
3 back squat
3 good morning
Egész szépen mentek a nyomások, elégedett voltam, hogy 55kg-mal is sikerült végig csinálni, pláne az utolsó sorozatban. 

Primal Move, SMR, és itt vége is lett a napnak. Metabolikus munkára most nem vágytam. Elég volt még pakolászni kicsit a teremben. Később eljátszottam a gondolattal, hogy a péntek esti csoport edzését lenyomom szombaton, de győzött a józan ész, megvár az a jövő héten. ;-)

Weekend ON, rest ON, Diablo ON! :D 

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat