Napüdvözletek

Pontosabban 108 Napüdvözlet. Az Atma Centerben Szalai István minden teliholdkor tart egy órát, melyen közösen meg lehet csinálni a 108 Napüdvözletet. Pontosabban az Ashtanga-s "A" verziót. Ez a - ma már mondhatjuk - hagyomány 2009. szeptember 22-én indult. Voltam az első ilyen alkalmon, és most újra sikerült eljutnom.
Kicsit gyorsabb tempóban haladtunk, ezért billegtem néhány előrehajlásnál, illetve felegyenesedésnél, de amúgy teljesen át tudtam magam adni a fizikai gyakorlásnak. Úgy 45perc alatt végeztünk, és nem éreztem, hogy hosszú lenne, vagy 'jaj, hány ismétlés van még hátra'. István minden negyednél szólt, ez pont elegendő volt. A végén pihentem kicsit, majd felpörögve, de lelazulva indultam haza.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat