A pihenés vége

Egy kis emlék a Level II-ről:
Péter barátom remekül megfogta Geoff talán lefontosabb, legösztönzőbb, mindenkinek célt adó mondatát:
"You should make your goal the Beast Test, you have the structure for it."

Az RKC-hétvége után szabadjára engedtem a szénhidrát utáni vágyamat, és benyomtam pár kólát, sütit. Szerencsére a testsúlyom nagyjából a helyén maradt, még a hétvégi nagy hamburgerezés után is. :) Azért volt mozgás az elmúlt héten. Főleg Ginastica Natural, ez minden nap. Egy kis kettlebell-lengetés az edzéseken, új csoportom indult, és ott nem árt bemutatni a gyakorlatokat. :) Evezésen pedig csak tesztelgettem magam. A legfontosabb eredmény az 1:32.9-es idő volt 500m-en. Látszik, hogy jó hatással volt az első négy hete az evezős programnak. Mától jön az ötödik hét. Ha néha meg is szakad majd egy kis időre, azért lepörgetem a 24 hetes edzéstervet. Kell nekem a kicsit hosszabb aerob mozgás is. Persze, nem "zsírégető", kocogós tempóban. :)
Az október végéig tartó kilenc hetes időszakban a fő cél a nyomásaim erősebbé tétele, a húzódzkodás fejlesztése, ezért hasonló edzésesek lesznek, mint az RKC II előtt. Utána várható egy komolyabb váltás a dupla golyós gyakorlások irányába.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20