Újabb mozgolódás

A tegnapi nap elment a regenerálódásra. Csak egy kis SMR, Ginastica Natural és a kedden aktuális 9,8,7,6,6 húzódzkodás volt.
Ma reggel viszont megint a teremben voltam:

SMR
Ginastica Natural
Mobilitásfejlesztés, FMS

5rounds:
9,8,7,7,6 pullups
10 ring pushups
5-5l,r one leg squat with TRX
30sec handstand hold on the wall

Viszonylag kevés pihenővel dolgoztam mind a gyakorlatok, mind a körök között. A hétfői móka óta fáradtak a lábaim, ezt megéreztem az egylábas guggolások során. A karjaim, vállam pedig az első két feladattól fáradtak el a kézállásra...

Concept2, 6rounds of 500m row / 2mins rest:
1. 500m: 2:00.5, 32s/m, rest: 309m
2. 500m: 1:58.7, 35s/m, rest: 283m
3. 500m: 1:56.8, 34s/m, rest: 273m
4. 500m: 1:55.6, 35s/m, rest: 251m
5. 500m: 1:53.9, 35s/m, rest: 261m
6. 500m: 1:48.6, 38s/m, rest: 257m

Sikerült megint folyamatosan gyorsulva eveznem, a pihenőkben pedig nagyon lassan, könnyedén, a technikára figyelve tovább húztam a gépet. Na meg ilyenkor ittam is egy kicsit, és a törölköző sem feleslegesen volt mellettem. :)
Így összesen 4634m-t eveztem, ebből 11:34.2 volt a 6*500m, és 12perc a maradék 1634m.
Most sem éreztem úgy a végén, hogy kéne még bármit is edzenem a teremben. :D
Az SMR a végén elmaradt, mert el akartam érni egy Ashtanga órát, ami végül nem sikerült. A továbbiakban viszont heti két alkalommal tervezem újra gyakorolni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

Fogyás