Macebell ismerkedés

A tegnapi wall ball óta brutális combfeszítő izomláz lett úrrá rajtam. Gondoltam, hogy a mai evezés kemény menet lesz. Először viszont húzódzkodtam és a nyomásokra készültem. Feri is a teremben volt, így előkaptuk a macebellt, és begyakoroltam jó pár feladatot, amivel elszórakoztathatom magam és az "áldozatokat". :D

SMR

5kör:
10,9,9,8,7 pullups @saját testsúly
5-5l,r military press @2*lila szalag + 2*8kg
20 macebell mozgatás @8kg

A húzódzkodások szépen haladnak. A press-hez most szalagot használtam, ez is elég volt a keddi létrák és a tegnapi dobálózás után. A második és a negyedik sorozatban egy-egy 8kg-os kettlebellt is megfogtam, ez a plusz terhelés már elég komoly volt. Mind az öt sorozatban most nem nem ment volna. A macebell gyakorlatok között volt a 360°-os kör, pendulum, ásás-utánzó mozgás, lándzsa és egy haskerék jellegű gyakorlat. Kemény mind, tetszik! Rendszeresen fogok játszani a macebellel.

Concept2, 4*750m row / 2min rest:
11:30.9, 1:55.1/500m, 29s/m, drag factor: 140
1. 750m: 2:53.2, 1:55.4/500m, 29s/m
2. 750m: 2:52.7, 1:55.1/500m, 30s/m
3. 750m: 2:52.6, 1:55.0/500m, 29s/m
4. 750m: 2:52.3, 1:54.8/500m, 29s/m
4*2min rest: 960m csordogálás

A feladat szerint a múlt heti 6*500m átlagsebességén kellett húzni 4*750m-t. Az össztáv ugyanannyi, csak az egyes szakaszok hossza emelkedett. A múltkori átlag 1:55.7/500m volt. Erre próbáltam beállni, most nem számított, hogy ehhez milyen stroke (percenkénti csapásszám) tartozik. Mivel a lábam elég fáradt volt, úgy alakult, hogy a szakaszok elején magasabb csapásszámmal, de kisebb erőkifejtéssel haladtam, majd lassultak a lábaim, de erősödtek a húzások, így tartottam az átlagot.

SMR

6perc lógás a gravitációs cipőben, időközben elszórva 3*10 felülés.

Feri is lenyomta a 150 wall ball-os mókát 9:17.4 alatt, ugyanúgy 10kg-os medicinlabdát használva.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás