Kedd volt

Ha kedd, akkor jóga. Az Atmacenter pesti termébe mentem 11h-ra egy vezetett Ashtanga órára. 33°C, magas páratartalom. Már a kezdést várva elkezdtem izzadni, a napüdvözletek végére pedig a szemembe folyt az izzadság, ahol a tenyeremet rendszeresen a jógaszőnyegemre tettem, ott már nem vett fel több izzadságot az anyag, és ez még csak az első húsz perc volt. :) Ezután jöttek az álló ászanák, előre hajlások, hősi pózok, lábemelések, megtartások. Majd ülő verzióban hasonló gyakorlatokkal haladtunk a záró részhez, ahol főleg a hátrahajlító és a fordított jógapozíciók domináltak. Majdnem két óra volt, a törölközőm, a szőnyegem, a ruhám teljesen átizzadtam, szóval szuper volt! :) Rengeteget kivesz belőlem a gyakorlás, mind fizikailag, mind szellemileg. Sok mindenre kell figyelni, koncentrálni, végig nagy a kihívás, ezért is ragadtam le az Ashtangánál.

Mivel kora reggel nem jutottam el a 360Gym-be, ezért a mai adag evezés, nyomás holnapra került. Délután már nem volt időm, de erőm sem, megoldani az edzést. Csak a napi húzódzkodás fért bele, azaz 10,9,8,7,7 darab.

Egész jól bírtam ma egész nap szinte kaja nélkül, de az épp befejezett vacsorámra már nagyon vártam. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat