Hétfőn

A vasárnapi pihenőnap nagyon jól esett. Egész fitt voltam hétfő reggel. :) Délelőtt egy terembemutató órán Gauranga Das-sal gyakoroltam, aki az Atma Center vezetője. Ide járok Ashtanga jógára. Főleg a Ginastica Natural és a kötéledzés alapjait vettük át.

40perc Ginastica Natural
Ropeworkout, 10round of 15sec work / 15sec rest

Délután megcsináltam a saját edzésem:

Concept2, 6000m:
26:06.0, 2:10.5/500m, 17s/m, drag factor: 140
1. 2000m: 8:52.3, 2:13.0/500m, 17s/m
2. 2000m: 8:44.3, 2:11.0/500m, 17s/m
3. 2000m: 8:29.5, 2:07.3/500m, 18s/m

Emeltük a távot, már 6000m, amit folyamatosan le kell húzni. Ezt 2000m-ekre osztottam, így figyeltem a gyorsuló tempóra, és emellett az alacsony csapásszámra. Nagyon jól ment, megint írhatom, a 2:10-es 500-as átlag 17-es csapásszámmal az eddigi legjobb teljesítményem.

5kör:
10,10,9,8,8 pullup @saját testsúly
5-5l,r military press @28kg!!!
Az első három körben 5 gumiszalag kifutás,
az utolsó kettőben 50 macebell curl @11kg

Hiába, ha valami működik, akkor jönnek az eredmények. :) A húzódzkodás szépen halad az 5*10 felé. A nyomásra írhatom, hogy never ever nem nyomtam még 5*(5-5)-öt a 28kg-ossal. Most már ez is megvan! :) A gumiszalag kifutás csak egy kis játék volt, jól bedurrantotta a combfeszítőmet, a macebell pedig a bicepszemet.
Egy óra alatt lezavartam, majd léptem zuhanyozni és haza.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20