Ashtanga

Több, mint egy év után végre megint megcsináltam az Ashtanga első sorozatát. Nagyon sokat kivesz belőlem bármilyen komoly jóga gyakorlás, de ezek jóleső elfáradások. Bő másfél óra volt végigmenni a nagyjából ötven ászanán, és már viszonylag hamar sokat nyúlt a combhajlítóm, "lefelé néző kutya" pózban leért a sarkam, ami régebben is ment, csak nem gondoltam, hogy ezután a hosszabb kihagyás után is ilyen hamar menni fog. :) Mostantól igyekszem legalább heti két alkalommal gyakorolni.
A reggeli gyakorlás után megmaradt a fáradság a kora délutáni edzésre is. Igaz, ez kisebb mértékű fizikai és nagyobb szellemi fáradság volt. Nagyon nehézen kezdtem el mozogni, de edzés közben éreztem már az erőt.

SMR
Ginastica Natural

5kör:
9,8,8,7,6 pullups
5 double press @2*24kg

Az első három körben volt 10-10 felüléses labda dobás @10, 4, majd 5kg-os medicinlabdával. A társ pedig Feri volt, aki szintén nyomta a saját edzését a teremben. Nagyon örültem a dupla 24-es nyomásoknak. Rég csináltam, és most elég stabil volt.

Concept2, 5000m easy row:
22:17.3, 2:13.7/500m, 26s/m

Az ezres bontások eredményei:
1. 1000m:
4:40.8, 2:20.4/500m, 25s/m
2. 1000m:
4:34.0, 2:17.0/500m, 24s/m
3. 1000m:
4:31.3, 2:15.6/500m, 25s/m
4. 1000m:
4:28.2, 2:14.1/500m, 27s/m
5. 1000m:
4:03.1, 2:01.5/500m, 31s/m

Ugyanaz a rendszer, mint hétfőn, csak most egy kicsit lassabb tempóra rendezkedtem be. Gond nélkül lehúztam, ráadásul az utolsó ezer métert még talán túl erősen is fejeztem be.

Mára elég komoly fáradsággal ébredtem, izomláz is van néhol, így csak húzódzkodtam, hogy meglegyen az utolsó adag erre a hétre: 9,9,8,7,6 ismétlések voltak. A jövő héten jön a tíz ismétlés! :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Rajzolás

Alkar erősítés

Fogyás