5000m gyorsan

Na, végre ezen poszt már a mai edzésről szól. Az evezős tervben 5000m szerepelt, és mivel két hete nem húztam meg úgy igazán, ezért arra gondoltam, hogy most miért ne nézhetnék meg egy maximumot? Előtte bemelegítettem a jó öreg húzódzkodásokkal:

SMR

5kör:
10,10,10,9,9 pullups
5-5l,r bottom up press @16kg
4-4l,r bottom up press @20kg
10-10l,r 360°macebell kör @6kg

Minden remekül ment, kivéve a 24kg-os bottom up press. Megpróbáltam, de ezt egyelőre csak frissen tudom megcsinálni, amikor éppen szerencsém van. :)

Concept2, 5000m evezés időre:
19:49.2, 1:58.9/500m, 26s/m, drag factor: 140
1. 1000m: 3:50.7, 1:55.3/500m, 30s/m
2. 1000m: 4:00.1, 2:00.0/500m, 25s/m
3. 1000m: 4:00.3, 2:00.1/500m, 27s/m
4. 1000m: 4:02.3, 2:01.1/500m, 26s/m
5. 1000m: 3:55.9, 1:57.9/500m, 26s/m

Ez most a maximumom, így nem tudtam figyelni az egyenletes húzásokra, folyamatos gyorsulásra. Az elejét meghúztam, láttam, hogy az 1:50 körüli 500m hosszú távon még nem megy. Folyamatosan csúsztam vissza a 2perces 500m felé, összességében viszont megtartottam az átlagot alatta. Így az idő is 20perc alá került, ami elvárás is volt most. :)

SMR, majd délután 6perc lógás a gravitációs cipőben.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Alkar erősítés

Triathlon VB - Age Group

14.07.14. - 14.07.20