Szertötök

Lassan kifogyok az értelmes címekből... Szerdán airsoft-olni voltam, ez volt első alkalom. Kifejezetten izgalmas volt a játék, szereztem pár sebet is az ujjaimon, mikor ott találtak el. Mindezt komolyan művelni, mint a kommandósok, és túlélni, elég tiszteletre méltó.

Tegnap megnéztem a kétkezes rudakat a 360Gymben:

45perc FMS, SMR

Deadlift 5-5-5-5-5/40-60-80-90-100kg

6kör, 15sec on/15sec off:
dupla hullám
thruster 40kg

3kör:
snatch + overhead squat + 10m séta fej felett tartással @40kg
clean + press + 10m séta fej felett tartással @40kg

500 ugrálókötél

SMR

Az elején elég sokat elszöszöltem a korrekciókkal és a hengerrel, de nagyon jól esett. Kell ez most. Elemeltem egy keveset normál fogással.Az utolsó sorozatban már nagyon ki akart forogni a rúd a kezemből, de még épp belefért. A kötél és thruster kombó elég ütős volt most nekem. 15sec-be sajnos csak négy thruster ment most. A fej feletti sétát mindenképp ki akartam próbálni, a szakítás és guggolás csak egy kis ízelítőnek került bele.

Holnap pihi, vasárnap verseny, kéretik mindenki szurkoljon! :) Kicsit nehezen állt össze egy új csapat, négy napom volt embereket találni.

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat