306Gym - edzés

Tegnap megvolt az első edzésem a 360Gym-ben! :) Iszonyat jó a terem, végtelen lehetőségekkel. Ha minden eszközzel edzeni szeretnék, három óra alatt nem igazán fejezném be. :) Egyelőre azonban csak bemelegítő jelleggel mozogtam egy kicsit.

SMR
100 ugrálókötél
A Buddy Lee kötél tényleg jól pörög, ahogy Bazsika is írta korábban. Simábban ment, mint mással, ráadásul hosszabb kihagyás után. Persze, mondhatom azt is, hogy a pihenés alatt rengeteget fejlődtem. :)

4kör, 30sec on/30sec off:
hídtartás
clean @32kg, 24kg
hátsó tartás GHD padban

3kör, 30sec on/30sec off:
dupla hullám

2000m evezés

A kis törzsblokkomban az első két körben a clean-ek a bulldoggal mentek, majd visszavettem a maradékra. A GHD pdba pedig beültem, háttal a föld felé lementem nagyjából vízszintesig, és itt tartottam magam.
A köteles gyakorlatnál beálltam Feri órájára, hogy senki se maradjon pár nélkül. :) Kemény menet volt, már rég használtam, de mostantól ez is rendszeres lesz.
Az evezés a másik, amit nagyon hiányoltam. Kis bemelegítő húzások után lenyomtam egy 2k-tesztet. Hát, keményen szenvedtem, nem is írok időt, nehogy a hétvégi verseny előtt nagyon elbízzák egyesek magukat. :)

Ma folytatás, jövő hét keddtől pedig indulnak a csoportok is! A 19h-s Total Body úgy néz ki, hogy megtelt, de a 18h-sra és a 20h-sra még bátran lehet jelentkezni! ;-)

Ricsi

Megjegyzések

T. Gábor üzenete…
Helló! Ez a total body edzés hogy néz ki? Nem kevés ez az 1 óra?

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat