Izomláz

Még mindig brutális izomláz van a mellizmomban, alig tudom fel fölé emelni a karom. Hátrafelé meg végképp nem emelem... A súly viszont segít a helyes pozíció felvételében, mondhatni, odarántja a karom. :) Ezért tegnap csak egy laza kis átmozgatót vállaltam be, és ilyen lesz a hét további része is.

3-as snatch létra @24kg
14kör:
3-as snatch létra @20kg

5*(1-1)l,r turkish get up @24kg

10min egykezes swing, 20:10 időbeosztás, 260swing @24kg

Ricsi

Megjegyzések

Imike üzenete…
ugyanilyen problémától szenvedek, tegnapig a pólóm sem tudtam levenni segítség nélkül, csak nekem a hátam támadta meg :D
a versenysport egy hülyeség!
Ricsi üzenete…
Kedden még problémázott a széles hátizmom a kipping-próbálgatástól, mára lenyugodott, de a mellem így még sose szakadt szét. A póló le-, és felvétel nekem is rémálom. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat