Fitnesz-ebéd :)


Ma sikeresen abszolváltam eme piciny hamburger eltüntetését. Laza 45 percembe került. Átmérője 20cm, három nagy hússal, több, mint 1kg tömeggel. :)
Lelőhely: King Kong XXL

Ricsi

Megjegyzések

Imike üzenete…
na ha Cegléden jársz, akkor megígérem, hogy meghívlak az ország legfinomabb hamburgerére
nem 20centis, de nem kicsi, mármint a hambi
Sanyi, a zabagyerek üzenete…
Király!

Gondolom ez volt egész napi kaja, vagy csak az ebéd utáni desszert? :)
Ricsi üzenete…
@Imike: köszi, rápróbálok, csak ki kell ezt most pihennem. :)
@Sanyi: az egyértelmű, hogy Te egy nagy zabagép vagy, 100kg fölé nem lehet olyan könnyen eljutni. Főleg ennyi izommal. :)
Én délig éheztettem magam, úgy kezdtem el enni, és egész napi kaja lett ez a hambi, de könnyen lehet, hogy holnap sem eszem, csak iszom. :)
Peti üzenete…
A Móricz Zsigmodn körtéri hamburgeresnél etted ezt? Ott volt ez régen specialitás. Párszor én is nekifutottam, de mindig a hamburger győzött. :)
Ricsi üzenete…
Igen, a Móriczon lévő Wikingerben szereztem be. :)
Gabor T. üzenete…
5 percre van tőlem, de eddig csak gyrost ettem itt. Ki kell próbálnom...
Ricsi üzenete…
@Gábor: simán, nagyon jó hétvégi program. Mást nem is fogsz enni. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat