Majdnem 80!

Pontosabban 79.6kg. Mármint a tömegem. Soha nem volt még ennyi... Igaz, mostanában nem fogom vissza a kajálást, de az edzések hatására nem is zsírosodtam el vészesen. :)
Pótolnom kell egy rakat edzést a hétköznapokról. Hétvégén megint pihentem. Ha hétfőtől péntekig minden nap mozgok, akkor kénytelen vagyok két nap regenerálódást adni magamnak.

Szerdához tartozik még 5,4,3,3,2 húzódzkodás.

A csütörtök pedig így alakult:
5*(5-5)l,r floor press @24kg
5,4,4,3,2 pullups
Eme két gyakorlatból egy-egy sorozatot felváltva végeztem.

Heavy session:

4kör:
1-1l,r military (stacked) press @16+12kg
3-3l,r military (stacked) press @2*12kg

5*(3-3)l,r military press @24kg

5kör:
5-5l,r turkish get up tenyérig
10-10l,r kitörés hátra, bell goblet tartásban
Az első két kört 32kg-mal, a maradékot 24kg-mal csináltam

egykezes swing, 40sec work/20sec rest, 10sorozat, 25swing/sorozat @24kg

Pénteken újabb squash egy másik barátommal. Vittem cipőt. :) Most annak örülhettem, hogy végre fogtam egy szettet ellene, és egy másikat csak a minimális különbséggel veszítettem el. Nemsokára fordul a kocka. ;-)
Este még 5,5,4,3,2 húzódzkodás.

Hétvégén pihenés, illetve szombaton munka volt. Egész héten használtam a Tiger tail-t, nagyon megtetszett az FMS-en, így most ez az elsődleges izom- és szövetregeneráló eszközöm. :) Könnyen át tudom maszírozni a teljes lábam, a karnál, vállnál megúszom a földön fetrengést és még a hátam egy jó részét is elérem, a többit pedig Adrira bízom. :)

Ricsi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

14.07.14. - 14.07.20

13.05.20, hétfő

13.05.18, szombat